מלון ממילא ירושלים , ירושלים

מלון ממילא ירושלים

מלון בוטיק ממילא ירושלים הוא אחד המלונות היפים בעיר, כל הנכנס מהעיר ללובי לא יכול שלא להתפעל מיופי הנגלה אל עיניו, התקרה הגבוהה, הקירות, האח במרכז, פינות ישיבה שונות, אפשר לכתוב עמודים על עיצוב המלון אבל התמונות והסיורים שלנו יקצרו לכם את הדרך. ממילא מעניק שירות ברמה של 5 כוכבים, יחס אישי ואדיב לכל אורחי המלון בשילוב עיצוב מרהיב מודרני ועדכני עם שימת דגש על משחקי תאורה, מוסיקת רקע נעימה ואווירה אקסקלוסיבת המייחדים כולם את ממילא למלון בוטיק של העידן החדש.

מלון בוטיק ממילא נמצא במיקום אידאלי לאיש העסקים, לזוג, המשפחה או התייר הנופשים. בלב "אלרוב שדרות ממילא" ובה עשרות חנויות מותגים, הקניון החדש, מרכזי בילוי ותרבות והשוקקת חיים, עם מיצגים ופסלים  מסעדות ובתי קפה ,פאבים ואמני רחוב הממלאים את השדרה בהווי יחודי. שדרות ממילא  מתחילה במלון ממילא ומגיעה עד לשער יפו בכניסה  למגדל דוד ולעיר העתיקה מלאת הקסם, האתרים הקדושים לשלושת הדתות. מלון ממילא מציע לאורחיו מעבר לרמת שירות נעלה חוויה קולינרית במיטבה במסעדה הממוקמת על גג המלון ומשקיפה אל נופיה הנצחיים של העיר העתיקה, לובי יוקרתי מעוצב בקפידה,  בר יינות ייחודי ומזמין, סיגר לאונג' ועוד.

בממילא 194 חדרים וסוויטות מרווחים, מעוצבים, מלאי פינוקים והפתעות שהופכים את השהייה לבלתי נשכחת.
חדרי המלון כוללים: אזור ישיבה, טלויזית LCD בכבלים, מיטת King Size מזמינה, חדר אמבטיה ומקלחת נפרדת מעוצבת, מגבות רחצה רכות וצחורות,  אינטרנט אלחוטי ושלל פינוקים.
חדרי המלון הינם "חדרים ללא עישון".

ניתן לערוך במלון בוטיק ממילא ירושלים אירועים וכנסים עיסקיים.