x
גארדן הוטל חיפה
גארדן הוטל חיפה

גארדן הוטל חיפה

כתובת: קדושי יאסי 2, חיפה
לינק למלון גארדן הוטל חיפה

גארדן הוטל חיפה ממוקם בין מורדות הר הכרמל לבין הים ולצידו של מרכז הקונגרסים הבין לאומי. המלון נמצא בליבו של הפארק הטכנולוגי מת"ם, מחוז ההיי-טק הדינמי של חיפה בו נמצאים בין היתר חברות בינלאומיות כגון, אפל, מיקרוסופט, גוגל, אמדוקס, אינטל קוואלקום ועוד….

אורחי המלון נהנים מקרבה לקניונים, מרכזי ספורט – מסעדות, חנויות ואפשרויות בידור נרחבות בעוד שתחנת הרכבת והכבישים המהירים כמו כביש המנהרות החדש וכבישים מס' 2 ו – 4 הסמוכים למלון מאפשרים נגישות קלה.

המלון טובל בירוק מכל כיוון בעיצוב אלגנטי ומסוגנן המספק נוחות, שלווה וחווית שירות ברמה גבוהה. מתאים לאירוח אנשי עסקים או לחופשה משפחתית באווירה אינטימית וייחודית המקובלת במלונות היוקרה והבוטיק בעולם.

למלון 29 חדרי אירוח מרווחים המעוצבים בגווני אדמה וריהוט עז המעניק לחדרים תחושה מרגיעה וטבעית. החדרים מותאמים לזוגות ולמשפחות, חדרים עם נוף לים או מרפסות וגינות פרטיות וחדר המותאם לאורחים עם מוגבלויות. כל חדר מצויד בטלוויזיה חכמה בכבלים ובגודל 32" עם חיבור למחשב נייד, מקרר קטן, שולחן עבודה וכסאות, כספת, מייבש שיער ועמדת קפה ותה. דגש מיוחד הושם על מיטה מפוארת עם מזרן אורתופדי ומצעים משובחים. במרבית החדרים ספה נפתחת למיטה המיועדת לשני ילדים או מבוגר שלישי נוסף ומיטת יחיד נוספת המאפשרת להלין אורח נוסף וחדר רחצה מרווח עם אמבטיה.

מבין מתקני המלון ייהנו האורחים מספא מפנק, מסעדת גורמה בה ניתן לקיים גם אירועים משפחתיים אינטימיים ואירועי חברה, גן אירועים לכ – 400 איש, חדרי ישיבות ואולמות המתאימים לכנסים ואירועים עד 1000 איש. (מבחר אולמות קטנים ברחבי המלון ואולמות גדולים בצמוד למלון)

אורחי המלון ייהנו מבריכת שחיה חיצונית ובריכה מקורה הנמצאת בספורטן שהינו במרחק הליכה קצר מהמלון.

מיקום במפה