x
טריאסטה, נווה צדק, תל אביב
טריאסטה, נווה צדק, תל אביב

טריאסטה, נווה צדק, תל אביב

בטריאסטה שלוש סוויטות גדולות מעוצבות בסגנון ים תיכוני ייחודי, שיעניקו לכם אווירה של כפר באמצע שכונת נווה צדק.

אנו מציעים מקום שתוכלו לבוא להתפנק ולהתרחק מהחיים העסוקים, בטבילה מרגיעה בג'קוזי, בחצר הפרטית מלאת צמחים, או במיטת קינג סייז רכה. אם מתחשק לכם לבלות ולהנות מתל אביב, אתם במיקום המושלם, מוקפים במסעדות, ברים וחנויות מעצבים.

מלון טריאסטה ממוקם ממש באמצע כל הטוב של תל אביב, מרחק הליכה משפת הים, משוק הכרמל, שדרות רוטשילד, נחלת בנימין ורחוב שינקין. תוכלו לצאת בטיול רגלי למתחם התחנה ולשוק הפשפשים ביפו או לבלות בשכונה המתעוררת ומלאת החיים של נווה צדק. דברו אתנו לקבלת המלצות והנחות למגוון מסעדות, ספאים ועוד מקומות בילוי בשכונה.

בטריאסטה 3 סוויטות מפוארות ומושקעות. הבניין נבנה ב1929, ועדיין יש בו את היופי של תל אביב הצעירה. קירות הכורכר החשופים וקורות המתכת בתקרה הם חלק מהאופי והצביון העתיק שנשמר בקפידה וכל זאת בשילוב עם כל הנוחות והמודרניות שתוכלו לרצות.

טווח המחירים שלנו נע בין 850 ₪ ללילה ועד ל 1,300 ₪ ללילה.
מכיוון שהסוויטות שלנו גדולות במיוחד, הן מתאימות לא רק ליחידים ולזוגות, אלא גם למשפחות, ולאירועים כמו ליל כלולות וירח דבש.
התארגנות לחתונה
אנו מציעים חבילות שונות להתארגנות לחתונה ולליל כלולות בסוויטת דה לוקס ובסוויטה המלכותית. אתם מוזמנים להתארגן באחת הסוויטות מהבוקר ברוגע, ולאחר מכן להצטלם בסוויטה ובשכונת נווה צדק ולחזור בערב כזוג נשוי לסוויטה נקייה ומסודרת.
אנו כמובן נספק לכם את כל הציוד שתצטרכו להתארגנות.
טווח המחירים להתארגנות לחתונה נע בין 1,850 ₪ ל2,250 ₪
הסוויטה הקלאסית
הסוויטה הקלאסית מתאימה לזוגות וליחידים. גודלה 25 מטר עם גינה פרטית של 10 מטר. בפינת החדר ג'קוזי חלומי שנותן אווירה שלווה. יש בה מיטת קווין סייז, מטבחון עם טוסטר, מקרר ומכונת נספרסו, מסך LCD עם כבלים, WIFI, ועוד.
סוויטת דה לוקס
סוויטת הדהלוקס יכולה להכיל עד 4 אנשים. גודלה 45 מטר עם גינה פרטית של 20 מטר. יש בה את כל מה שצריכים לנופש רומנטי ומיוחד: ג'קוזי מפנק בחלל החדר, נדנדה תלויה מהתקרה, גינה מוצלת ומעוצבת, מיטת קינג סייז נוחה וספה נפתחת גדולה. בנוסף יש בה גם מקרר, מיקרו, מכונת נספרסו, WIFI ומסך LCD.

הסוויטה המלכותית
הסוויטה המלכותית היא הכי מרווחת עם 60 מטר ודק פרטי צמוד, יכולה להכיל עד 4 מבוגרים, ואפילו משפחה עם שלושה ילדים. הסוויטה מפנקת ומרגיעה עם נדנדה תלויה מתקרת החדר, סלון יפהפה עם ספא נפתחת, פינות ישיבה בחדר ובחוץ, מקלחת גדולה, ומיטת קינגסייז. בנוסף יש בה גם מטבחון עם מיקרו, מקרר ומכונת נספרסו, וכמובן WIFI ומסך LCD.

ארוחות בוקר
ארוחות הבוקר הנהדרות שלנו מוגשות בשני בתי קפה צמודים למלון. "משק ברזילי" הנפלא שמגיש ארוחות אורגניות ו"קפה לולו" המקסים שנמצא על רחוב שבזי.