x
מלון אירופה 1917

מלון אירופה 1917

כתובת: הפלמ"ח 3 טבריה, טבריה
לינק למלון מלון אירופה 1917

מלון אירופה הוא מלון בוטיק אינטימי שבו מפגש נדיר בין התרבות העות'מנית, הבריטית והעברית שנוצר בטבריה בתחילת המאה העשרים. במלון תרגישו כאילו חזרתם לשנת- 1917. השנה בה נוסד המלון לראשונה. את פניכם יקדמו אבני בזלת, שנדלירים ובאר מים קסומה מעולם האגדות, אליה תוכלו להשליך מטבע ולבקש כל משאלה. החלונות המקושתים, התקרות הגבוהות והמעוטרות, אריחי הרצפה האותנטים, הטפטים בדוגמאות הצבע המקוריים והחרסינות בסגנון הטבריאני- תורכי, יספרו לכם על מה שהיה כאן בעבר יותר מכל ספר או מגילה היסטוריים. אם אתם אוהבי טבע ונוסטלגיה אמיתיים, תוכלו בנוסף 'לדלג מאה שנה לאחור', ולטייל בין פינות הבוסתן והצמחייה הטבריאנית- ארץ ישראלית ותבלינים.

בלובי המלון תמצאו עמדת קבלה סלונית מיוחדת ואינטימית שתעטוף אתכם בתחושת חמימות ביתית, לצד מעלית אקסקלוסיבית ומעוררת השראה, המעוצבת ברוח התקופה העות'מנית-מנדטורית. את קירות הלובי ואגפי המלון השונים במלון מעטרים ציורי שמן מקוריים של נופי הכנרת, העמק והגליל, לצד תמונות וצילומים מעברו של המלון,

צוות המלון יקבל את פניכם כיאה לרוח התקופה במדים עדוי פרח האקנתוס אשר שימש כאלמנט מרכזי בתרבות ובאמנות הרומית.

חדרי המלון

קסמם המיוחד של חדרי המלון באגפי האקסדרה, הטריפור וה- ליוואן, אינו דומה לשום מלון אחר. שימור ההיסטוריה היווה ערך עליון ולפיכך הם שונים בתכלית מכל חדרי המלונות הקלאסיים. במלון אירופה תוכלו למצוא את עצמכם מתארחים בסוויטה מיוחדת בקומת הגן, בחדרים בעלי קירות בזלת מקוריים מ- 1917, או בחדרים מיוחדים ששימשו את חיילי 'הגרין הווארד' של שלטונות המנדט הבריטי ואת לוחמי ההגנה בתקופת מלחמת העצמאות. גם עמדות התצפית והירי, נשתמרו באופן מיוחד בחדרים אלו. בכניסה לחדר יחכו לכם, קפה תורכי משובח מסדרת פרייווט קולקשיין, אמניטיס, מבית 'סבון של פעם', וקלפי משחק מקוריים שיוצרו במיוחד להנאתכם הפרטית, לצד ציוד מודרני משוכלל ומתקדם הכולל טלוויזיה LCD ואינטרנט אלחוטי, מיני בר ועוד. כשתניחו את ראשכם על כרית הנוצות תוכלו להעלות בדמיונכם את נגינת המהטרנים של הסולטנים העות'מנים, את נקישות פרסות הסוסים של הגנרלים הבריטים, את נעימות הוולס שהתנגנו באולם הריקודים הישן, את העלמות המטופפות בנעלי התחרה, ובעצמכם להרגיש קצת כמו גנרלים או סולטנים..

לאכול גורמה עם ויקטוריה

מדי יום מוצעת לכם במלון אירופה חוויה קולינארית בלתי נשכחת במסעדת 'ויקטוריה', מעשה ידיו של השף תומר שוורץ. שנת 1917 הייתה שנה של חילופי טעמים ואימפריות, וכך גם הז'אנר הייחודי של המסעדה. השף נותן פרשנות חדשה ורעננה לתבשילים בעלי אופי שורשי- תקופתי ומציג תפריט הכולל אוכל בלקני ותורכי עם 'נגיעות אירופיות', לרבות תבשילי קדירה כגון: 'סופריטו', 'אוסובוקו', 'קלסונס', 'מדרוטה טבריאנית', ממולאים, דגים, סלטים עשירים מירקות קלט, ועוד מגוון מנות גורמה, לצד יינות משובחים ויינות דון ג'וזף, מסדרת הפרייווט קולקשיין של מלון אירופה.- המסעדה כשרה

אם לא די בכל ההנאות הנפלאות שמלון אירופה מציע לכם, תוכלו תמיד להתרומם עד 'למרפסת המצודה'. מרפסת שמש, תצפית ונוף, הצופה לעבר המצודה העתיקה שנבנתה בשנת 1745 על ידי צ'ולייבי, בנו של השליט דהאר אל עומר והינה אחד המבנים העתיקים והמרשימים בטבריה. במתחם המרפסת תמצאו פינות שאנטי, מרבצים ונדנדות, שיעורי יוגה וקונג פו, ואזור אישי הכולל מתקני אימונים וספורט. דרך מצוינת לקחת הפסקה להמרצת הגוף והנפש, ולשמור על שגרת אימונים גם בחופשתכם.

אולם וחדר ישיבות

במלון אירופה אולם וחדר ישיבות נוח לאירועים ,ימי עיון, כנסים, השתלמויות, אירועים משפחתיים, ארוחות פרטיות.

האולם מצויד בעזרים טכניים העונים על כל צורך: מערכות קול והגברה, ברקו,פודיום, מיקרופון אלחוטי, מיקרופון דש, פליפ צארט, אינטרנט קווי/אלחוטי, מסך.

כמות משתתפים- 45 בישיבת תיאטרון

אירופה ספא

בין שאר התענוגות, מלון אירופה מציע לכם ספא מסוגנן עם תפריט טיפולים עשיר ומפנק, כולל סאונה יבשה. הטיפולים מתקיימים בחדרי ספא מאובזרים, מעוצבים ואינטימיים על ידי מטפלים מקצועיים שישמחו להעניק לכם שעת הנאה בעזרת מוצרים איכותיים ומגע מלטף וקסום. עכשיו, כאשר אתם רגועים ושלווים תוכלו לפרוש להנאתכם למרפסת 'קפה בוסתן', הממוקמת על גג אגף ה- ה'ליוואן' החדש, בשטח פתוח, ומוקפת בריהוט גן עתיק ומעוצב לעילא, או לבריכה המחוממת, לחוויה מושלמת של פינוק.

מרתף היין

וכמובן שאי אפשר בלי מרתף יין בו תוכלו להתענג על טעימת יינות מיקבים שונים ומשובחים. להשתתף בסדנאות מרתקות, ערבי יין ואירועי גורמה ברמה הגבוהה ביותר. במרתף היין מאות בקבוקי יין שמורים. היינות מוצעים למכירה לאורחי המלון וניתן להזמינם גם בעת ארוחת הערב במסעדת השף 'ויקטוריה'. כמו כן תמצאו במלון אולם כנסים, (ישיבות) המכיל כ- 60 מקומות ישיבה, המאפשר לקיים השתלמויות, הרצאות וסמינרים ומאובזר בכל אמצעי המולטימדיה המתקדמים. גם בתחום אירועי התרבות, מלון אירופה מציע תוכניות עשירות בתוכן, כולל סיורים מודרכים, ערבי הווי, ריקודים מוסיקה ועוד. המלון ממוקם קרוב למרכזי קניות ובידור של העיר ומשמש כנקודת יציאה מושלמת לטיולים ואטרקציות בטבריה והסביבה.

וידאו

מיקום במפה