x
מלון בוטיק נאו Now אילת
בוטיק חדש בסגנון ים תיכוני

מלון בוטיק נאו Now אילת

כתובת: דרך הים 5, אילת , אילת
לינק למלון מלון בוטיק נאו Now אילת

מלון NOW אילת מלון בוטיק חדש בסגנון ים תיכוני, במרכז אזור התירות של אילת כ-200 מטר מקו החוף. הוא פונה לזוגות וקבוצות מגיל 18 ומעלה, ומספק מפלט בלעדי בתוך אווירה מודרנית ושלווה ייחודית. המלון מציע מערך בידור מוזיקלי מגוון ואיכותי, המותאם למקצבי החיים העכשוויים.

בתכנון קפדני, המלון מתהדר ב-19 חדרי בוטיק מעוצבים בקפידה המשתרעים על פני שתי קומות. ביניהם, 14 חדרים מיועדים לזוגות, כאשר 5 חדרים מתאימים לעד 3 דיירים. המלון מציג מבחר של חדרים יוצאי דופן, לרבות אלה הכוללים בריכות פרטיות מחוממות, חדרי גן עם ג'קוזי וסוויטות מפוארות. בנוסף, חדר מעוצב במיוחד עם בריכה פרטית עומד לרשות האורחים עם מוגבלויות.

בריכת השחייה הראשית של המלון, הממוקמת בקומת המסעדה, מבוקרת בטמפרטורה במהלך החורף ומתאימה לתנאי מזג האוויר השוררים. יתרה מזאת, בריכת ה-ROOFTOP האקסקלוסיבית, הממוקמת על גבי המלון, פונה אך ורק לפטרוני המלון ושומרת על סטנדרטים גבוהים לאירועי VIP.

בתוך המקום מציעה מסעדת השף MOOD מסע קולינרי המאופיין בתפריט עשיר ודינמי המתפתח לאורך היום. את חווית המסעדה משלימים בר המגיש מגוון מגוון של משקאות אלכוהוליים חמים וקרים, ויוצר חקר סוחף של ניחוחות וטעמים. חווית אוכל זו מרחיבה את האירוח שלה הן לאורחי המלון והן למבקרים חיצוניים.

אורחי המלון נהנים מהשירותים מסביב לשעון של הג'וקרים, צוות קונסיירז' אקסקלוסיבי המספק את כל צרכי האורחים. בנוסף, ניתן לארגן טיפולי ספא מיוחדים לחדרים בודדים, מה שמשפר את חווית האורחים הכוללת.

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • ספא
  • חדר אוכל במלון
  • סוויטות מפוארות
  • Roof top