x
מלון בראון מחנה יהודה ירושלים

מלון בראון מחנה יהודה ירושלים

כתובת: רחוב יפו 105, ירושלים
לינק למלון מלון בראון מחנה יהודה ירושלים

מלון בראון מחנה יהודה הוא הרביעי באוסף מלונות בראון בירושלים, אחרי וילה בראון, וילה בראון במושבה ובראון JLM שנפתחו בפברואר. בסמוך נמצא שוק מחנה יהודה המפורסם, מרכז חיי הלילה של ירושלים בו ממוקמים היום מיטב הברים והמסעדות של העיר. עם האווירה האורבנית השיקית שלו ונגיעותיו הססגוניות בהשראת השוק, המלון מציע חווית חיים ייחודית. בקרוב תפתח מסעדת שף לצד גן ירוק ופורח בכניסה למלון, שתהפוך לקראת חצות לבר קוקטיילים סקסי, שיארח תיירים ומקומיים כאחד עד השעות הקטנות של הלילה. החלל יקבל עיצוב תעשייתי ולצידו גינה ירוקה ופורחת.

במלון תמצאו חדר כושר מאובזר, חדר ישיבות ורופטופ היסטרי (פעיל באביב ובקיץ). בימות השבוע תוכלו לטעום את ירושלים וליהנות מארוחות בוקר בבתי קפה בסביבה, ובסופי שבוע ארוחת הבוקר תוגש במלון. מוזמנים להסתובב בשוק מחנה יהודה, הממוקם במרחק שניות ספורות מהמלון, לשבת בברים ובמסעדות סמוכות, לטייל בשכונת נחלת שבעה ובמדרחוב יפו ופשוט לחוות את האווירה הירושלמית האותנטית.

נכון לעכשיו, חלק ממתקני המלון אינם בשימוש מכיוון שהמלון נמצא בתקופת הרצה.

בסופי שבוע יוגשו ארוחות ארוזות במלון במהלך השבוע (קפה LION, מסעדת זוני, ונוקטורנו) במהלך השבוע, ארוחת הבוקר מוגשת בבתי הקפה והמסעדות של המלון (קפה LION, מסעדת זוני, ונוקטורנו), וארוחת צהריים במלון במהלך השבוע (ראשון-שישי).
בכניסה ללובי של בראון מחנה יהודה ניתן לראות את כל האזור עוצב ברוח Work Hard, Play Harder – באווירה אינטימית ואפלולית, מהסוג שעוטף את האורחים בבוקר שאחרי המסיבה ומקל על הנגאובר. . קירות לבנים ובטון מכוסים בווילונות קטיפה מוזהבים כבדים, שהפכו לסימן ההיכר של מלונות בראון בארץ ובעולם, מקיפים את ספריית המלון. כדי להתחיל את הערב שלפני היציאה האמיתית, הלובי של בראון מחנה יהודה הוא המקום המושלם.

שירותי המלון

  • ספא
  • מרפסות שמש בחלק מהחדרים
  • מלון בוטיק
  • מלון אורבני
  • וויפי חינם
  • Roof top

מיקום במפה