x
מלון בראון JLM ירושלים

מלון בראון JLM ירושלים

כתובת: הלל 41, ירושלים, ירושלים
לינק למלון מלון בראון JLM ירושלים

מלון בראון JLM מעניק חוויה אורבאנית עדכנית ובינלאומית בגוון ירושלמי, עם דובדבן בדמות בריכת אינפיניטי יפהפייה , על גג המלון, צופה לנוף ירושלמי עוצר נשימה.הבן החדש והמצודד למשפחת מלונות בראון.

בראון JLM ממוקם במבנה היסטורי בן המאה ה-19 ששומר ומעליו נוספו 6 קומות מלון חדשות ובהן 46 חדרי מלון מרווחים שעוצבו ביד אמן על ידי האדריכל פרופ' יוסי פרידמן. מבנה עתיק בחזית המלון כמו גם התקרות המצוירות ששומרו בחלל הלובי, מוסיפים לסגנון הירושלמי האותנטי ומשתלבים אל תוך עיצוב עדכני ומסוגנן, עשיר בפרטים, גוונים וטקסטורות. עוד במלון, סוויטת ספא זוגית מפנקת עם אמבט ג'קוזי פרטי; בית קפה-מסעדה אלגנטי בקומת הכניסה, חדר ישיבות מצויד וגולת הכותרת – מרפסת גג מרשימה צופה לנוף ובה בריכת אינפינטי מפנקת, סאונה, גאקוזי ואזור שיזוף והתרגעות – לצד רופטופ בר/לאונג' שבו תוגש גם ארוחת הבוקר של המלון. בנוסף, בראון JLM ידידותי לחיות מחמד עד 9 קילו. מלון BROWN JLM צפוי למשוך קהל מגוון של נופשים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל, זוגות רומנטיים וקהל מגוון המעוניין לחוות את ירושלים – בסטייל. המלון מהווה תוספת בוטיקית ועדכנית לעיר, לצד שני המלונות הקיימים של קולקציית בראון (וילה בראון ו-וילה בראון במושבה שנפתח לאחרונה מחדש לאחר שיפוץ ושדרוג) ומלון בראון מחנה יהודה שייפתח גם הוא בקרוב באזור השוק המפורסם.

רופטופ

גולת הכותרת של מלון בראון JLM היא מרפסת הגג המרשימה צופה לנוף פאנורמי של ירושלים ובה בריכת אינפינטי (לא מקורה), אמבט ג'אקוזי ואזור שיזוף והתרגעות – לצד רופטופ בר שבו תוגש בין היתר ארוחת הבוקר של המלון.

 

​השכונה

מלון בראון JLM ממוקם באחת הנקודות האסטרטגיות ביותר למבקרים בעיר, ממש בלב העניינים אבל בפינה ירוקה, ציורית ושקטה. מרבית חדרי המלון משקיפים לגן העצמאות הפסטורלי ולמוזיאון הסובלנות החדש, וטיול בוקר שמשי בגן יתאים במיוחד לאוהבי הטבע והירוק. בסמוך למלון ממוקמים בין היתר מעונות הסטודנטים החדשים של ירושלים, שמכניסים אווירה צעירה ודם חדש לאזור כולו. מיקום המלון נמצא למעשה בתפר שבין מתחם נחלת שבעה הפופולרי לבין מתחם ממילא היוקרתי. בנחלת שבעה על סמטאותיה הציוריות תמצאו את מיטב המסעדות, הברים והחנויות האותנטיות של ירושלים ובממילא תמצאו את מיטב המותגים וחנויות היוקרה, בתי קפה הומים ומגוון קוסמופוליטי של מבקרים – הכל בדרך לשער יפו ולחומות העיר העתיקה

לובי-בר

הלובי המרווח והמצודד של מלון בראון JLM הוא המקום המושלם להתרגעות נעימה עם כוס יין וספר טוב, לצד האח המבוערת. התקרות המצוירות ששומרו בחלל הלובי מוסיפים לסגנון הירושלמי האותנטי ומשתלבים אל תוך העיצוב העדכני והמסוגנן של החלל. בקצה הלובי שוכן בר המלון שיגיש מבחר משקאות וקוקטיילים וארוחות קלות, בישיבה על הבר או ברחבה השמשית שבחזית, צופה לנוף ירוק של גן העצמאות הסמוך.

מלון בוטיק חדש בירושלים

במיקום מושלם בליבה של ירושלים ממוקם מלון BROWN JLM, הבן הירושלמי החדש והמצודד למשפחת מלונות בראון. המלון משקיף לגן העצמאות ולמוזיאון הסובלנות החדש, סמוך למדרחוב נחלת שבעה מעברו האחד ולקניון ממילא וחומות העיר העתיקה מעברו השני. כמיטב המסורת של מלונות בראון, מלון בראון JLM מעניק חוויית שהות עדכנית ובינלאומית וצובע אותה בגוונים ירושלמיים – עם דובדבן בדמות בריכת אינפיניטי יפהפייה על גג המלון הצופה לנוף ירושלמי עוצר נשימה. זה המקום המושלם לחוות חופשה מקומית בניחוח חו"ל, עם מיטב אתרי התיירות הבינלאומיים של ירושלים במרחק הליכה קצר.

חדרים

46 החדרים היפהפיים של מלון בראון JLM עוצבו ביד אמן על ידי האדריכל פרופ' יוסי פרידמן, בסגנון אורבאני עדכני בשילוב מוטיביים ירושלמיים אותנטיים. מרבית חדרי המלון צופים לגן העצמאות ולמוזיאון הסובלנות החדש, ולחלקם מרפסות בגדלים שונים. מיטות king-size בסטנדרט הנוחות של מלונות בראון עם מצעי כותנה מצרית איכותיים, חדרי אמבט מעוצבים ומוצרי טואלטיקה יוקרתיים מבית מולטון בראון (לונדון) משלימים חווית לינה נוחה, סטייליסטית ומפנקת במיוחד.

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • ספא
  • מרפסות שמש בחלק מהחדרים
  • חדר אוכל במלון
  • מלון בוטיק
  • מלון אורבני
  • וויפי בחדרים
  • Roof top

מיקום במפה