x
מלון מרקט האוס

מלון מרקט האוס

כתובת: בית האשל 5, תל אביב
לינק למלון מלון מרקט האוס

מלון מרקט האוס שוכן בין סמטאות שוק הפשפשים התוססות ביפו בקרבת מגדל השעון, בעל דירוג 4 כוכבים, המצופה חיפוי אבן ירושלמית צחורה וממזג בין יוקרה בוהמיינית לנשמה יפואית פועמת. הנפש נמלטת משאון ההמון אל תוך קפסולת זמן עוטפת וחמימה, קרני שמש מרקדות בעליצות על מרפסות הבניין שהיה פעם לב ליבו של השוק היווני.

מלון מרקט האוס המעוצב באקלקטיות עשירה, מבטא את הקסם האנושי החבוי בפרטים הקטנים. דיוקנאות של דמויות יפואיות בצילומי שחור-לבן מעטרים את קירות המלון ומפיחים חיים במבנה המשומר לתפארת. בחדרים, שעוצבו בניחוח קולוניאליסטי, עם דגש על צבעי הלבן-צהוב ושחור, תלויים מאווררי עץ בתקרת כל חדר וחדר וכובע קש תלוי על הקיר, לצד פריטים ייחודיים וממוסגרים שנאספו על ידי אמנים מקומיים מרחובות העיר. אין מרגיע יותר מלקום בבוקר, לפתוח את תריסי העץ החומים במרפסת, הנמצאת בכמה מ-44 החדרים וללגום קפה מול נוף המשקיף לעבר גגות יפו. המקום הוא אידיאלי גם לאנשי עסקים השוהים בעיר. בימות השבוע, בשעות אחר הצהריים, לכשתשובו מהשיטוט ברחובות הצבעוניים, מוגשים באדיבות המלון מתאבנים טריים לצד יין חופשי (לא במוצ"ש). ברצפת הזכוכית, המחברת בין העבר להווה, מתגלות שרידיה של קאפלה ביזאנטית מהמאה ה-7. מי שמחפש נופש לא רק מפנק אלא גם מעורר השראה יגלה אותה כאן.

חוויה קולינרית
בשוק הפשפשים ביפו, מוגשת ארוחת בוקר עשירה בטעמים ומרקמים המבוססת על טהרת הרכיבים הטריים של השווקים התוססים ומלאי החיים ובשילוב עם הנשמה היפואית הנדיבה והמפנקת

בהשראת הנשמה הפועמת של יפו

מלון מרקט האוס תל אביב יפו
כתובת: רחוב בית אשל 5, תל אביב – יפו

מיקום במפה