כרמים מלון ספא , הרי ירושלים

כרמים מלון ספא



מלון כרמים, השייך לרשת היוקרתה ישרוןטל, מציע מזיגה מופלאה של נופים ירוקים ופסטורליים עם אירוח איכותי ומפנק ויושב על רכס מיוער במבואות ירושלים ומשקיף אל ישובי אבו גוש, בית זית, הר אדר, נווה אילן – ישובים מרכזיים לתיירות עם מסעדות אותנטיות, בתי קפה, גלריות לאמנות ושווקים.

באזור נטועים כרמים שבהם גדלים זני ענבים ייחודיים, ולצידם יקבי בוטיק איכותיים אשר הפכו בשנים האחרונות את האזור כולו ל'ארץ היין' של הרי ירושלים.

במלון 155 סוויטות וחדרים מפוארים, כולם פונים לכיוון הרי ירושלים ולכולם מרפסות המשקיפות אל הנוף ההררי והירוק.

הקו העיצובי של המלון הוא מזיגה נעימה בין עיצוב מתקדם ומודרני, לבין הרצון להעניק לאורח תחושת נינוחות ופינוק אולטימטיביים, תוך התייחסות ומתן כבוד למאפייני האזור, על הכרמים והיקבים שבו.

גודלם הלא מקובל של החדרים (שטח החדר הסטנדרטי הוא כ-30 מ"ר), תאורת החדר המאפשרת משחקי אור וצל המשרים אווירה נעימה במיוחד, הטלוויזיה המשולבת במראת הקיר,
כמו במלונות המודרניים בעולם, המרפסות המרווחות הפונות אל הנוף – כל אלה מאפשרים ליהנות ממרחב אירוח מפנק ורחב ידיים, לצד ההתענגות על הנוף היפה הנשקף מן המרפסות.

במלון ספא כרמים, מותג ספא אקסקלוסיבי, ותפריט הטיפולים משלב טיפולי גוף, לצד טיפולי פנים ויופי, כולל 'טיפול גפן' ייחודי, המוכר בעולם הספא כ-VINOTHERAPY.

המלון מארח מבוגרים וילדים מגיל 10 ומעלה.

תפריט הטיפולים משלב בתוכו טיפולי גוף, לצד טיפולי פנים ויופי, כולל 'טיפול גפן' ייחודי המוכר בעולם הספא כ- Vinotherapy – מרכיבי היין בעלי השפעה חיובית על תהליך האנטי אייג'ינג כך שהטיפולים היחודיים מעשירים את העור בויטמינים E ,C, ומכילים ריכוז גדול של חומצות שומן חיוניות, יעילים בהחלקת קמטים

ואף ידועים כמעכבי תהליך הזדקנות העור.