x
מלון אלמונד: חוויית בוטיק מפנקת למבוגרים בלבד בלב הרי ירושלים

מלון אלמונד: חוויית בוטיק מפנקת למבוגרים בלבד בלב הרי ירושלים

השיירה 1 נווה אילן

רשת מלונות C-Hotels גאה להציג את פנינת הכתר החדשה שלה – מלון אלמונד, מלון בוטיק וספא יוקרתי המיועד למבוגרים בלבד. ממוקם בלב הרי ירושלים הקסומים, המלון מציע סטנדרטים גבוהים של אירוח, אווירה נינוחה וחוויה מפנקת ובלתי נשכחת.

עיצוב מרענן ומלא השראה
מלון אלמונד מפתיע בקונספט צבעוני ושמח, המשתקף בכל פרט – מהריהוט ועד לאומנות הייחודית הפזורה ברחבי המלון. האדריכל המוכשר אריה דבילנסקי, בשיתוף עם המעצבת חיה ברק שהייתה אחראית למיתוג המלון, יצרו אווירה מזמינה ומלאת חיים. פרטי האומנות נבחרו בקפידה מיצירותיהם של אמנים ישראלים מובילים, ביניהם צחי נבו, המעצב הראשי של יומסקו, והציירת שירה פלד הראל. התוצאה היא מרחב קסום ומעורר השראה.

חדרים מפנקים ומרווחים
60 חדרי המלון המפוארים מתפרשים על פני שלוש קומות ומחולקים לארבעה סוגים שונים, כך שכל אורח ימצא את האפשרות המתאימה לו ביותר. כל החדרים מרווחים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר, כדי להעניק לכם שהות מפנקת ונוחה.

חוויית קולינריה מקומית
מסעדת המלון מציעה תפריט מתחלף לאורך היום, המבוסס על תוצרת מקומית טרייה ועל אוכל חלבי איכותי. החל מארוחת בוקר עשירה הכוללת מזנון ומנות בהגשה אישית, ועד לטרקלין אחר הצהריים בו תוכלו ליהנות מיין, משקאות וכיבוד קל הכלולים במחיר – המסעדה מפנקת את האורחים במגוון טעמים וחוויות קולינריות.

רגיעה והתחדשות בספא
Almond Spa, הספא היוקרתי של המלון, הוא המקום המושלם להירגע ולהתחדש. עם תשעה חדרי טיפולים, סאונה, חמאם, מקלחת קרח ומבחר טיפולים ייחודיים, תוכלו לצאת לחופשה מהחופשה ולהתמסר לפינוק מלא.

נוף עוצר נשימה מהגג
ועל הגג, ה-Rooftop של המלון, תמצאו את הדובדבן שבקצפת: בריכה מרהיבה עם נוף פנורמי של הרי ירושלים. המקום המושלם לבלות בו שעות של רוגע ושלווה, להתרשם מיופיו של הטבע ולהרגיש מעל כולם.

מלון אלמונד מצטרף למשפחת מלונות C-Hotels, לצד מלונות הדגל של הרשת – אחוזת אסיינדה ביער במרומי הגליל המערבי ומלון נווה אילן על הדרך בין תל אביב לירושלים. כמו אחיו, גם אלמונד מציע מפלט מהמולת החיים, שילוב מנצח של אירוח איכותי, אווירה רגועה ונופים עוצרי נשימה. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מחופשה מושלמת בישראל – רק שניכם, הרי ירושלים ואינסוף רגעים קסומים.